ورزش های بزرگ کردن سینه بدون جراحی

جای خجالت نیست و هیچ اشکالی ندارد اگر شما سینه های بزرگتری می خواهید. اگر چه بدون جراحی، بزرگ کردن سینه می تواند کمی مشکل باشد. اگر می خواهید سینه های بزرگتری داشته باشید، می توانید برخی از تمرین های یزرگ کردن پستان را انجام دهید، برخی از دستگاه های پزشکی را امتحان کنید، یا حتی سعی کنید سینه هایتان را بزرگتر نگاه دارید، اگر می خواهید در مورد ورزش های بزرگ کردن سینه بدانید، این مقاله را دنبال کنید.  با این ورزش های روزانه سینه های خود را برجسته کنید، تعدادی افراد برای بزرگ و برجسته کردن سینه های خود عمل پروتز سینه را انجام می دهند، 

برای بزرگ کردن سینه حرکت شنا انجام دهید

شنا زدن، ماهیچه های پستان را که زیر سینه قرار دارند، تقویت کنند. با انجام چند بار فشار دادن یک بار می توانید سلاح های خود را تحت فشار قرار دهید، بنابراین، با انجام ۲ یا ۳ مجموعه از ۱۰ فشار در یک روز، اگر شما از نظر جسمی قوی هستید، شروع کنید. اگر شنا زدن برای شما تازه است، با ۲ مجموعه از ۵ شروع کنید و کم کم زیادش کنید. با شکم خود روی زمین شروع کنید و دستهای خود را مستقیما زیر شانه های خود قرار دهید.

به آرامی بدن خود را به سمت بالا به سمت پانک فشار دهید تا در برابر زمین قرار گیرد تا زمانی که بر روی انگشتانتان بلند شوید، دستان خود را راست کنید. پایین کشیدن خود به سمت زمین بدون اینکه اجازه دهید شکمتان زمین را لمس کند  و دوباره خود را بالا ببرید.
اگر این خیلی چالش برانگیز باشد، با انجام فشار دادن، هنگام زانو زدن و پایین آوردن پاها روی زمین شروع کنید.


دمبل بزنید تا سینه هایتان بزرگ تر شود

اگر تا به حال دمبل نزده اید، به یک باشگاه ورزشی بروید و با یک مربی متخصص مورد اعتماد کار کنید. این تمرین دیگری است که می تواند به تقویت ماهیچه های سینه شما کمک کند. کاری که شما باید انجام دهید این است که برخی از دمبل ها را پیدا کنید که به اندازه کافی سنگین هستند تا تاثیر بهتری بگذارند اما نه خیلی سنگین است که باعث ایجاد فشارشود. دمبلی حدود ۳ تا ۵ کیلو خوب است. همچنین می توانید این ورزش را بدون نیاز به تمرین انجام دهید. در اینجا چگونگی انجام این کار آمده است.

دمبل ها را در دستان خود نگه دارید و دستان خود را روی ران بگذارید. کف دست شما باید به سمت پایین حرکت کند.
در حالی که دست های خود را به صورت مستقیم نگه دارید، بازوهای را خود را کمی خم کنید.
هنگامی که دمبلها بالای سر شما بالا می روند، آنها را به آرامی به طرفین پایین بیاورید و تکرار کنید.
شما می توانید از این مانور به عنوان تقلید از حرکات شنا زدن در نظر بگیرید با این تفاوت که در پشت شما متمرکز است.


حرکت فلای لیفت انجام دهید

برای انجام این کار، روی پشت خود بخوابید، بازوی خود را در هر دو طرفتان نگه دارید، وزنه کم وزن، بین ۳ تا ۵ کیلو بردارید. وزنه ها باید به سمت پایین ، بنابراین روی وزنه به سمت شما قرار گیرد.
به سادگی دست های خود را به سمت بیرون حرکت دهید، بنابراین بدن شما به شکل یک صلیب دربیاید. هنگامی که بازوهای شما به حداکثر فاصله خود می رسانید، فقط آنها را به سمت داخل حرکت می دهید، بنابراین درست در بالای سینه شما قرار می گیرند. دست های خود را به طور پیوسته باز و بسته کنید.


روی دیوار حرکت شنا بروید تا سینه هایتان بزرگ شود

 این یک نسخه دیگر از شنا زدن است که بازوها و ماهیچه های پستان را به کار می اندازد. در حدود فاصله نیم متر از دیوار ایستاده و کف دست خود را روی دیوار فشار دهید و بازوهای خود را مستقیما قرار دهید. سپس، در حالی که آرنج خود را خم کرده، به سمت دیوار جمع شوید تا آرنجتان کامل خم شود و این در حالی است که پاهای خود را تا جایی که ممکن است ثابت نگه دارید. این نوعی شنازدن منتها روی دیوار است.
برای شروع کار، ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.


حرکت کرانچ به بزرگ شدن سینه ها کمک می کند

این تمرینات چربی شکم را برطرف می کند و عضلات شما را تقویت می کند. بازوهای های خود را به سمت خود بگذارید و زانو هایتان را خم کنید. با پای خود و بازوهای بر روی زمین بشینید. سپس پاها و بازوهای خود در همان موقعیت قرار دهید.
این حرکت را  ده بار تکرار کنید. از تکرار بیش از حد حرکت کرانچ بپرهیزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.