هزینه پروتز سینه چقدر است؟

جراحی پروتز سینه یکی از عمل های زیبایی می باشد که در هر سنی از آن استقبال می شود و زنان بسیاری خواستار انجام این جراحی هستند تا با انجام این جراحی فرم زیبایی را در سینه های خود ایجاد نماید، جراحی پروتز سینه باید توسط یک جراح پلاستیک باتجربه صورت گیرد. هزینه جراحی پروتز سینه یکی از مسائلی می باشد که افرادی که خواهان انجام این جراحی هستند اطلاعات دقیق در رابطه با آن ندارند در این مقاله در رابطه با هزینه این جراحی و انواع پروتز سینه توضیحاتی داده می شود تاافرادی که می خواهند با این جراحی فرم زیبا و برجسته ای در سنیه های خود ایجاد نمایند اطلاعات لازم را دریافت نمایند و با آگاهی کافی تصمیم به انجام این جراحی بگیرند.  در جراحی پروتز سینه با جایگذاری ایمپلنت هایی از جنس خاص یا پروتز های سلیکونی یا سالینی افزایش سایز سینه و فرم دهی صورت می گیرد. این جراحی باید حتما توسط یک فوق تخصص جراحی پلاستیک صورت گیرد، زیرا جراحی پروتز سینه یک جراحی حساس می باشد و با دقت بالایی باید پروتز در جای مناسب جایگذاری شود.

در هزینه جراحی پروتز سینه عوامل بسیاری مانند تخصص جراح، جنس و کیفیت پروتز مورد استفاده و نوع پروتز مورد استفاده تاثیر می گذارد. همچنین هزینه کلینیک و تکنسین بی هوشی در هزینه جراحی پروتز سینه می تواند تاثیر گذار باشد، دکتر شهریار حدادی فوق تخصص جراحی پلاستیک از بهترین برند پروتز و کیفیت بالا استفاده می نمایند و با انجام این جراحی فرم و برجستگی زیبای را در بافت سینه ایجاد می نماید. دکتر شهریار حدادی تجربه بالایی را در جراحی پروتز سینه دارند در قسمت تلگرام و انستاگرام می توانید نمونه کارهای جراحی پروتز ایشان را مشاهده نمایید.

انواع پروتز سینه

در جراحی پروتز سینه از دو نوع پروتز سیلیکونی و سالینی که با آب و نمک استریل شده پر شده است استفاده می شود، اما امروزه دیگر از پروتز هایی سالینی استفاده نمی شود و پروتز های سلیکونی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، پروتز سیلکونی در دو نوع گرد و قطرع اشکی است که با استفاده از پروتز های قطره اشکی با ظاهر طبیعی سینه ها برجسته می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.